6 Horas de Resistencia Scooter de Alcarrás (Lleida)

ROLANDO RACING formado por Jorge Torremocha, Jesús González "Yeyu" e Rolando Cesar Guldris, tiveron unha boa actuación na carreira internacional das 6 Horas de Resistencia Scooter celebrada no circuíto de Alcarrás ( Lleida), quedando en 2º lugar na categoría Small Frame 125 Proto e 15º na xeral sobre 33 equipos. Foron a primeira 125 española na xeral.

O Motoclube na TVG, no programa "Galicia para o Mundo" - VIDEO

Gran éxito da feira RETROAUTO de Santiago

O Motoclub Compostela contou cun stand na primeira feira do vehículo clásico RETROAUTO celebrada do día 18 ó 20 de febreiro, contando coa presenza no stand do coñecido ex-piloto de rallies, ANTONIO ZANINI e do piloto de motociclismo ANTOLIN LÓPEZ FERNÁNDEZ.

Estadio Municipal de San Lázaro, porta 10-1º
15705 Santiago de Compostela (A Coruña)

NIF.: G15122211
motocompostela@gmail.com